Miért is? Kell ez nekünk? ...még egy tanács ezeregyediknek???
2017. június 14. írta: Maczák Viktória

Miért is? Kell ez nekünk? ...még egy tanács ezeregyediknek???

 wp_20161211_10_31_53_pro.jpg

Útmutatót szeretnék adni, segítséget, hiszen az ember vagy nem találja amit keres, vagy olyan sok információ "szakad rá", hogy maga se tudja melyik az igazi. Nem a "tutit" szeretném megmondani (elsősorban :) ), hanem azt, mik azok a szempontok, ami alapján érdemes válogatni, először is az információk között.

Miért jutott ez az egész az eszembe? 50 éve van kutyám, az első kutyámat, Bogáncs nevű pulimat a születésem napján kaptam szüleimtől. A hosszú idő alatt én is elkövettem elég sok hibát, remélem okultam belőlük, és szereztem jó sok tapasztalatot is. Ezt szeretném megosztani, hogy mások méghamarabb kerüljenek ebbe a bölcs állapotba, hogy tudják mit szeretnének és azt hogy valósítsák meg, illetve hogyan lehet igazán élvezni a kutyánkkal töltött időt. Jelenleg mudikat tenyésztek, 5 kutyám van, és szeretném azt hinni, hogy ők is ugyanúgy elégedettek velem, mint én velük. Ebből az is következik, hogy némileg elfogult vagyok a fajta iránt, de próbálok objektív maradni. Bár nemcsak én mondom, hogy a mudi a legokosabb fajta, ráadásul szinte minden kutyás tevékenységet ki lehet próbálni velük. De senki ne aggódjon, nem az a célom, hogy minden otthonba mudi kerüljön. Sőt. A mudi egy munkakutya, meg kell válogatni, hogy milyen helyre menjen, hiszen lusta gazdinál sosem lesz igazán boldog élete. Van olyan tulajdonság amit az egyik gazdi kincsnek tart, a másik teherként éli meg. Ebben szeretnék segíteni. Hogy hogyan legyünk boldog kutyák elégedett tulajdonosai.

A bejegyzés trackback címe:

https://elkutyasodva.blog.hu/api/trackback/id/tr3612594001
süti beállítások módosítása